سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چهارشنبه 100 اردیبهشت 15 , ساعت 10:3 عصر

خرید کلمن آب پلاستیکی ارزان قیمت + 1 مدل کلمن جدید پرتابل کوچ با مزهفروشنده برای ارسال تصویر قبل از ارسال آنها خوب بود. تحویل مناسب بود. اما محصول ضعیف آنها را خریداری نکنید. فروشنده خنک کننده بدون خنک کننده خیلی ممنونم از فروشنده?? ... کیفیت خوب است و فروشنده بسیار مطلوبی است حتی قبل از ارسال موارد از آنها عکس تصاویر را نیز ارسال می کند ... یکبار دیگر از شما متشکرمخوب است ، خراب است ، ایمن است ، پس از زایمان آسیب نمی بیند ، حدود 5 بار در بسته بندی کردن حباب بسته بندی می شود .. بسیار خوب .. به زودی نظم بد هنگام ورود من ، برای بچه ها واقعا .. ممنون از فروشگاه تحویل داده شده و به فروشنده! آفرین!مورد و سفارشات کامل مشکلی ندارند ، جگ در اندازه مورد انتظار کوچک است اما بیش از همه اشکالی ندارد ، از فروشنده متشکرم




یک ماجراجویی در خارج وجود دارد

و آن در انتظار شماست. بهترین قسمت؟ برای یافتن آن نیازی نیست که زیاد از حد دور شوید. از اولین سفر کمپینگ شما تا آخر هفته در دریاچه ، کلمن همیشه آنجا بوده است. بنابراین ، دوستان خود ، خانواده خود ، وسایل خود را بگیرید و برای هر کجا ماجراجویی شما را آماده کند آماده شوید.همه چیز از آنجا شروع شد که ما اولین فانوس قابل حمل و گازسوز را ایجاد کردیم که اولین بازی فوتبال عصر را در غرب می سی سی پی روشن کرد. در جنگ جهانی دوم ، اجاق های کمپینگ ما نحوه غذا خوردن سربازان را در زمین تغییر شکل دادند. ما در دهه 1950 با تولید کولر خود به انقلابی در فضای باز ادامه دادیم و در دهه های بعد چادر ، کیسه خواب ، روشنایی و موارد دیگر اضافه کردیم.بعد از 120 سال ، تجهیزات کلمن در همه جای شما هستند: در مسیر ، کنار دریاچه ، در اردوگاه ، یا در حیاط پشت خودتان. ما همیشه در اطراف مکانی هستیم که در آن دوستان ، خنک کننده ها و آتش سوزی ها وجود دارد. بنابراین ، یک چادر بگیرید ، یک کوره را آتش بزنید و یک صندلی را بلند کنید. بیرون تماس می گیرد. پاسخ دهید.



خرید کلمن آب پلاستیکی ارزان قیمت + 1 مدل کلمن جدید پرتابل کوچ با مزه




مشخصات محصول

دسته بندی

شوپی

خانه و زندگی

ظروف غذاخوری

ظروف شیشه ای و ظروف آشامیدنی

نام تجاری

بدون مارک

موجودی

263

کشتی از

مترو مانیل ، مترو مانیل

توضیحات محصول

ساخته شده با کیفیت بالا

با دهانه بالا و کلاه پیچ خورده برای پر کردن آسان

با کف عایق شده برای افزایش دمای آب خنک

قوی و بادوام

1.2 لیتر

نام دیگر کوزه آب ، سطل یخ

با دستگیره برای خارج کردن آسان


کیفیت بالا و 100? کاملاً جدید



ساخته شده با کیفیت بالا

با دهانه بالا و کلاه پیچ خورده برای پر کردن آسان

با کف عایق شده برای افزایش دمای آب خنک

قوی و بادوام

ظرفیت: 2 لیتر

نام دیگر سطل یخ کوزه آب

با دستگیره برای خارج کردن آسان


خرید کلمن آب پلاستیکی ارزان قیمت + 1 مدل کلمن جدید پرتابل کوچ با



ظروف شیشه ای و ظروف آشامیدنی فلاسک یک نفره 2021

نام تجاری

بدون مارک

موجودی

توضیحات محصول

تاشو فنجان بطری ورزشی آب سیلیکون قابل حمل سفر قابل استفاده مجدد نشت ضد آب نوشیدنی قهوه قوری قهوه

خوب کار می کند ، اما خشک کردن کامل این حامل آب تقریباً غیرممکن است. قطرات کمی آب در هر شکاف معطل می ماند. همچنین راهی برای تخلیه آن وجود ندارد تا آب به آهستگی خارج شود ، که گاهی اوقات خوب است ، مانند زمانی که بچه ها برای خود آب می گیرند ، اما هنگام تلاش برای پر کردن یک فنجان بزرگ ، بد است. برای هدف من از گرفتن آب آشامیدنی اضافی عالی کار کردم.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ